2011. május 26., csütörtök

Mosható pelusok többféle márka M-L-es méretekben - Jelenlegi ára: 11 000 Ft

Eladó sorba kerültek szeretett pelenkáink, mindet újan vettem és egy évet használtuk őket. Szakszerűen kezeltem, mosószódával mostam, ecetes vízben tároltam őket.
Némelyik picit foltos, de fehérítővel napon szárítva egy-két mosás után szerintem eltüntethetőek. A használatukat egyáltalán nem befolyásolja, mindnek remek a tépőzárja és mi nagyon meg voltunk velük elégedve.
Ha valaki egyben veszi meg jóval olcsóbban adom, de külön-külön is eladóak, kérdezzetek bátran!
VAn 3db három Kushies aio, 4db Kushies Basic belső, 1db Bummis külső, 2db Naughty Baby zsebes hozzá 7db betét, 2db Disanaszárazontartó betét.
Mindegyik kb. 5kg-tól szobatisztaságig jók.
Csomagköltséáget mérés után pontosítom!



Jelenlegi ára: 11 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-30 07:41
. Mosható pelusok többféle márka M-L-es méretekben - Jelenlegi ára: 11 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése